edddddd

red edd idag och det gick faktist ganska bra!
vi körde lite böj och ställ saker ungefär i mitten och lite överallt sen på långsidan galloperade vi =P
fick till jätte snygga galopp fattningar men problemet var bara att han tog fel galopp =s
okej blir kanske inte jätte snyggt då men, men.. =P
han blev lite taggad när han kännde att jag var påväg att ta en galopp fattning så det vart fel men sen testade jag att ta från skritt och då gick det mkt bättre!!

testade lite skenkelvikningar och framdelsvändningar och det gick bra =P

han är jätte rolig och ganska skön att rida men lite halv vinglig specielt nu när vi rider innanför spåret och jag känner att han glider in med bakdelen som men aaa han är en av alla mina favoriter =D

älskar hans mule också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0