torsdagsteori

hallojsan! =P

i torsdags hade vi ju teori och vi gjorde ett prov och det gick väl ganska bra nästan,
vet iafall att jag hade typ 3 fel ;)

och jag kan säga att två av dom var slarvfel! jag såg helt enkelt fel på bilderna =P

men aja kanske inte det allra seriösaste vi får ju en chans till på det riktiga sen ;)

jag gillar ändå teori lektioner fast jag föredrar nog att rida men det så himla mysigt på våra teori lektioner så det är ändå kul!!!

men det här kanske inte var den bästa om man tänker efter1.. =(
jag fick veta att

- vi bara ska ha johanna varannan vecka för hon har blivit chef på sitt jobb och efter jul kanske vi inte ska ha henne alls

- jag kanske måste byta till storhäst (ingen sa det men nästan =P )

- kaktus kanske ska säljas


STORT minus för den sista! =((((( om kaktus ska säljas så är det till mej!


men iafall PLUS för att vi ska ha barbacka nästa torsdag och ganska stor chans att jag får kaktus för jag va den ända som önskade han och som back up tog jag edd också ensam om han så det blir nog bra!

hopppas på att jag får kaktus och att han INTE ska säljas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0