Tävlingaaar

Wohoo imorrn blir det stallet :D
Det är ju blådagonerna... blådragonerna... äh det heter nåt sånt! :P Det är iallafall både hopp och dressyrtävling på samma dag :D Så ska det vara! För dressyr är roligt att titta på i början, sen blir det som lite långtråkigt för alla gör ju samma sak :P Men det är fint iallafall :D Det blir mycket fina bilder!
På en hopptävling är det mer fart och egentligen kan nästan vad som helst hända. Som sist när det var en tjej som "gick omkull" med sin häst. Visst det är inte kul när det händer så om nån gör illa sig men det är ändå spännande att kolla på hopptävlingar för det kan ju hända vem som helst som hoppar.

Jag skulle vilja åka på en fälttävlan tävling :D Eller en tävling där det är fälttävlan, dressyr och hoppning på en dag! Kommer inte på vad det kallas just nu men jag har vetat det :P Fast det brukar typ inte vara några såna här omkring men om det blir en kan jag lova er att jag står där med min kamera! :D

Kommentarer
Postat av: Abdirahmanseline

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-06-30 @ 07:27:05
URL: http://abdirahmanseline.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0