min ''vill ha'' häst


Namn:Fabian  -  Typ:D  -  Inriktning:Allround  -  Kön:Vallack  -  Födelseår:2002


En charmig liten pigg kille. Nyfiken och jätte social. Älskar att hoppa och turer i skogen.
Ganska lättriden. Han är inte överkänslig men man behöver inte heller sitta och banka eller tok dra i tyglarna. Är ganska orädd av sej men han kan ju hoppa till nån gång ibland. Brukar också busa ganska mycket med en. Både när man rider och när man inte rider.
En super gosig snäll kille som älskar mat och pussar på mulen.



om jag skulle hitta en sånhär annons skulle jag TJATA på mamma och pappa:)

Kommentarer
Postat av: linnea

haha söööt!

2010-10-30 @ 12:11:48
Postat av: Minette

sv: första start är 08.45 och först är det LA:1 och LB:1 för stor hästar och sedan börjar LB:1 för ponnyer som jag ska tävla. :) jag rider som nummer 12. ;P

2010-10-30 @ 14:06:41
URL: http://jenmin.blogg.se/
Postat av: kaktus hebel snoopy

Hej det har hänt nåt knäppt med vår blogg för om man går till kommentarerna så ser man inte vad personen som kommenterat heter eller i vilken ruta man ska skriva i om man vill skriva kommentar. texten på kommentarerna är också jättestor. :S

vet nån av er hur man fixar det :D

2010-10-30 @ 18:23:48
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/
Postat av: kaktus hebel snoopy

Förlåt om jag frågar men hur? :P

2010-10-30 @ 19:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0