Happpyyy!!!

Idag fick jag rida........... PAN APPLE :D :D :D gissa om jag blev glad när hon sa att jag skulle ha han? Jag typ hoppade runt som en tok haha! Fast sen efter ett tag så blev jag lite misstänksam eller vad jag nu ska säga eftersom varenda gång jag har blivit så glad över att få en häst är det någonting med den hästen som gör att vi inte riktigt passar... som Mirando till exempel, en liten galen ponny som kastade av mig :P Men han var söt iallafall. Aja, vi hade hoppning iallafall, nu fick vi hoppa högre och mer, tror att höjden låg på 40-60? Pan apple var jätteduktiiiig! ♥ Fast han var hur pigg som helst när vi skulle galoppera i grupp, asså jag hade ingen kontakt med han alls ibland! Fick nästan inte stopp på han! Fast jag tror det kommer gå bättre nästa gång (om det blir nån nästa) eftersom jag vet hur han är. Så var det med Silver star. (: Men annars gick det super! Tror att jag aldrig har träffat någon gosigare häst! Heeeeelt underbar! ♥ :D Om jag lär mig hur han funkar i ridningen och klarar av han skulle jag lätt köpa han om han säljs! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0