Dressyrtävlingar

Kom nyss hem från hippo, vi har varit där sen halv 9 imorse och kollat på dressyrtävlingar :) Blev sjukt less mot slutet men det var kul ändå :P Fotade lite, första gången i ridhus och det blev rätt okej bilder. Fast tog dom med nån spec inställning så dom blev jättemörka för att det inte skulle bli skakigt :) Ska testa göra dom ljusare på datorn (haha elvira).

Nu ska jag duscha, sen ska jag nog kolla igenom TR en sista gång innan imorrn. Kollar säkert igenom det imorrn i bilen men ska kolla så att jag fattar allt som erica berättade. Måste verkligen klara det här provet för Elvira berättade att dom ska göra provet svårare till nästa år, alltså är det här våran chans att göra det lätta provet :P Haha! Men jag hoppas att det går. Hoppas verkligen!

Kommentarer
Postat av: elvira

haha:P



men jag är inte säker det stog nånstans om nått tror att det stog att dom skulle göra det svårare att ta:P

2010-10-31 @ 16:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0