Spökvandring

Kände mig verkligen grymt otaggad när jag vaknade och såg att det snöar... vi ska ju vara ute hela kvällen! :P Men men, tur att man har dunjackan!

Idag ska jag och Elvira se på filmen från igår och sen lägger vi nog ut nån film. Om det inte ser helknäppt ut! ;) Längtar ändå till torsdag nu eftersom jag nog kommer att få Fritz då, vill testa han i vanlig dressyr också, som jag skrev igår. Sen vill jag testa rida Kaktus också, och Edd om jag inte är för stor för han :) Sen vill jag nog rida Tilda också kanske. Efter jul blir det ju troligtvis kombi! :D Känner mig grymt taggad på det ändå eftersom att då får vi fortsätta rida ponnyer och ändå testa storhästarna. Och Johanna slutar ju och vi har inte nån jättekul ridgrupp just nu så det blir kul att byta ändå. Och så hoppas jag att det blir än svårare grupp än den vi går i nu :D


Kommentarer
Postat av: Jessica

SV:visst är det bilder från julhoppningen?

Var ni där då?

kan ni inte typ skicka bilderna då på [email protected] och till Ebba på [email protected]?

2010-11-05 @ 11:21:11
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0