ponny vs. storhäst

BAAAAAAJSSS!!!!
jag vill inte byta bort från ponny helt! jag hoppas verkligen att det blir en kombo grupp,

vi har teori nästa vecka men har ingen aning om vilken häst jag ska önska:/
förra terminen fick jag rida alla ponnysar nu känns det som att jag knappt får rida hälften, visst det är ju bra att johanna inte sätter sånna som är för tunga på nån häst så i denhär gruppen är jag stor men i en annan skulle jag tex få rida pirre:S
frågade tex. igår om jag var för stor för alexi och det var jag tydligen:O
visst om jag var för stor för henne från början men johanna har ju satt mej på henne denhär terminen och jag tror inte att jag växt någontig och så jag vet har jag inte gått upp i vikt heller:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0