Grönt kort provet

Jag kom på att jag inte har skrivit nånting om provet! :P
Det var verkligen svårt! Mycket svårare än jag trodde det skulle vara, visste hur man skulle slå upp grejer men inte vad man skulle slå upp för ord! Det var typ en fråga bah "i vilka tävlingsgrenar måste man ha lokal licens eller högre?" man bah men jahaaa... fattade inte heller vad det stod för svar riktigt. Jag och Elvira fick olika prov men den här frågan var med på båda proven. Men vi svarade olika! Ska bli spännande att se vem som svarade rätt! Hoppas verkligen att jag har klarat det, för jag kämpade verkligen! Satt i en och en halv timma sammanlagt. :P

Kommentarer
Postat av: Ellen

sv: det är 3 hästar :D

2010-11-03 @ 22:03:04
URL: http://jagellens.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej, asfin blogg, älskar färgen! :)



Va gärna med i veckansblogg hos mig (absolut inget måste) men de blir roligare ju fler de är. Tipsa gärna dina bloggkompisar:)

Ha en bra kväll!

/ Maja

2010-11-03 @ 22:34:55
URL: http://mpuoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0