pirre poånken

hej!!
Ja jag fick min revanch i torsdags. Då hade jag pirre också och han var jätte duktig och det gick jätte bra på allt förutom galoppen men skit samma man kan ju inte säga att jag inte kämpa!!!
Den här veckan kommer gå jätte snabbt och va jätte bra med tanke på att vi ska vara i stallet och behöver inte gå till skolan. snacka om härlig vecka!!!!
Så taggar värkligen Torsdag jätte mkt nu och dom andra dagarna också men jag hoppas verkligen att jag får kaktus för det var värkligen jätte länge sen nu plus att då om jag har han på torsdag har jag han säkert nästa gång också och då får jag ha han i hoppning och det är då han är som bäst!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0