2 weeeksssss...

OMG, bara 2 veckor kvar! HELT SJUKT! Exakt 2 veckor kvar! Hjälp! Vart tog all tid vägen? Känner mig jättestressad, har inte börjat packa eller nåt annat. + Så är min mobil på lagning, och den måste komma tillbaka innan! Står inte ut med den jag har nu! Ska ju fota jättemycket med mobilen, och filma! Men jag hoppas den kommer tillbaka i tid iallafall, den har varit inne i 2 veckor och 2 dagar nu, så den är väl klar snart... hoppas det! Om den inte är klar inom en vecka blir jag jävligt nervös! Hjälp...

Men det ska så klart bli jättekul att vara där i en hel vecka, och ha en "egen" häst! Och allt kul man hittar på! Det ska bli så himla kul, ska fota så mycket jag kan och lägga upp alla bilder sen!

Men vad tråkigt när allt är över... då har man längtat sig sjuk i ett helt år och det är över. Läskigt. Men som tur är har vi ju hela sommarlovet framför oss! =D

JIPPIE, TAGGAR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0