Nya älsklingen

Det gick hur bra som helst igår på hoppningen, hade oroat mig en hel vecka i onödan. Fick inte Princess, utan Tilda! =D Hon är min nya favorit nu, hon är lite som Hebel fast lättare att kontrollera :)

Vi hoppade iallafall, det var två hinder med typ 4 meter mellan, och man skulle trava först sen landa i galopp, hoppa andra hindret i galopp, landa i galopp och bryta av till trav. Sen skulle vi hoppa ett annat hinder fast bara i trav. Sen skulle vi hoppa en och en, vi hade fortfarande kvar dom två första och skulle göra likadant med galoppen, sen det tredje hindret var ett hinder på långsidan, så vi skulle fatta galopp en bit före hindret sen hoppa i galopp :) Allt gick super för mig och Tilda tycker jag. Lite snabb galopp, men det är ju Tilda. Älskar verkligen henne! :P






Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0