Nu åker vi snart...

Nu är jag klar att åka! Vi ska åka om en halvtimme så jag passar på att skriva lite. =)
Allt jag har hunnit med nu idag:

Hängt upp tvätt
Fixat snoddarna och lite annat
Bytt om
Spelat dator
Gjort middag
Ätit lunch
X pluggat

Har hunnit med en hel del och har tid över. Är dock lite stressad eftersom att kameran inte har laddat kvar, lampan är fortfarande röd och den ska vara grön... Hoppas den hinner ladda klart, har ju en halvtimme på mig ju.
Nu ska jag spela lite run tror jag, till typ kvart över och sen ska jag fixa håret (flätor) och klä på mig så att jag är klar när vi ska åka. Är gryyymt taggad! =D


Söta Rimi och söta Elvira! ♥ /L

Kommentarer
Postat av: Linda

Hellu :D Ska ni lägga ut bilderna snart x3 ??

2010-03-29 @ 16:13:46
URL: http://phowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0