Lite babbel

Taggar verkligen fredag, för då är det löshoppning! Tar inte med mig systemkameran, ska filma med mobilen istället för det är ruskigt svårt att ta kort när dom hoppar, plus så vill man ju se i verkligheten också, inte bara stå och fota. Dom här hästarna hoppas jag ska vara med:

- Mirando
- Pirre
- Tilda
- O'boy
- Lilleman
- Hebel

Nån av dom måste komma med iallafall..!

Sen på söndag är det ryktrally! Tror jag tar med mig systemkameran då, och fotar före och efterbilder. Annars tar jag med mobilen. Förra gången det var ryktrally hade jag och Elvira Tilda, vi kom på andra plats av typ 30 hästar! Vi var mycket stolta! Men i år satsar vi på en förstaplats, vi kommer kämpa ruskigt hårt! Här är några hästar jag skulle kunna tänka mig att ha då:

- Mirando
- Tilda
- Diva
- Pirre
- Rimi
- Relios
- Hebel
- Pamela

Vad tycker du, Elvira? =D

Kommentarer
Postat av: elvira

Jag har redan bestämt att vi ska ha Rimi ♥ för förra gången tog vi tilda som du tyckte din favorit och det gick bra för mej, Då tycker jag vi ska ta rimi i år för det är min favorit och det är ju en av dom du kan tänka dej! Plus så har jag redan gjort en rosa krona av diamanter! =P

2010-03-21 @ 20:05:27
URL: http://karinelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0