Kände bara för det

A Apollo
B Butterfly
C Casper
D Donna, Dixon, Diana
E Elja
F Faruk, Fritz, Fjalar
G Gipsy
H Hrimur, Harka, Hebel
I
J
K
Kaktus
L Loke
M Mirando
N Nös
O Orlik
P Polapir, Princess
Q
R
Ryza
Star, Skrutten, Snoopy
T Tilda
U Ullika
V VIDEVIND, Vicky, Valentino
W
X
Y
Z
Zack, Zamigo
Å
Ä
Ö

Bästa häst jag ridit:
Videvind, helt klart.

Skritt, trav eller galopp?
Galopp.

Hoppning eller dressyr?
Hoppning! :)

Ponny eller storhäst?
Liten storhäst.

Foderhäst eller egen häst?
Egen.

Finaste hästfärgen:
Fux med ljus man&svans.

Första hästen jag tävlade med:
Butterfly, men ingen stor tävling! :)

Första hästen jag galopperade på:
(Med mening:) Loke. (Inte med mening:) Harka.


Kommentarer
Postat av: elvira

men asså ursäkta mej lilla linnea men skulle du kunna byta lösenord ochsäga till mej så jag kan skriva lite här jag me :P ???

2010-06-29 @ 22:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0