Jag vill ha!

1.
Namn: Spelar ingen roll
Ålder: 7-10 år
Mankhöjd: 150-165 cm
"Kön": Sto lr valack, vet faktist inte
Färg: Gulbrun tror jag den heter... eller bork!
Övrigt: Allroundhäst


Bilden är på Pan Apple, han står på hippo. Ska se om jag får rida han i höst, ska verkligen göra allt för att få testa han. :)


2.
Namn: Spelar ingen roll
Ålder: 7-10 år
Mankhöjd: 155-165 cm
"Kön": Valack eller sto
Färg: Brun
Övrigt: Dressyrhäst


3.
Namn: Spelar ingen roll
Ålder: 7-10 år
Mankhöjd: 150-155 cm
"Kön": Sto
Färg: Isabell
Övrigt: Allroundhäst


4.
Namn: Venur
Ålder: 10-13 år
Mankhöjd: 140+
"Kön": Valack
Färg: Vit/skimmel
Övrigt: Islandshäst


5.
Namn: Spelar ingen roll
Ålder: 13 år
Mankhöjd: 153 cm
"Kön": Sto
Färg: Ljus fux med ljus man&svans
Övrigt: Allround/hopphäst


Om jag fick välja en skulle jag nog ändå välja den sista. Alltså 5an. Det är min drömhäst, håller på att försöka få mamma att inse att det är hästen för mig. Skulle lätt kunna tänka mig stiga upp 5 varje morgon om den hästen stog och väntade på mig! Med nöje! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0