30 dagar

Dag 1 - Beskrivning av mig
Dag 2 - Det här gör mig glad
Dag 3 - Det här gör mig arg/ledsen
Dag 4 - Favorithästar jag haft
Dag 5 - Hästdrömmar
Dag 6 - Ridskolan
Dag 7 - Bilder på stallet + text
Dag 8 - Bloggarna jag följer och varför
Dag 9 - Det bästa som någonsin hänt mig
Dag 10 - Mina svagheter inom ridning
Dag 11 - Mina styrkor inom ridning
Dag 12 - En dag jag aldrig glömmer
Dag 13 - 5 saker ni kanske inte visste om mig
Dag 14 - Min utrustning (ryttar)
Dag 15 - Mina rädslor inom ridsporten
Dag 16 - Alla hästar jag träffat
Dag 17 - Alla hästar jag träffat, forts
Dag 18 - Vilken hästtyp jag föredrar
Dag 19 - En bra ridlektion
Dag 20 - En dålig ridlektion
Dag 21 - Förebilder inom ridning
Dag 22 - När jag blir stor ska jag bli...
Dag 23 - Vilken hästsport jag föredrar
Dag 24 - Hästbilder. (Failbilder, fina bilder osv)
Dag 25 - En häst/ponny jag saknar
Dag 26 - Hiss/diss inom ridningen
Dag 27 - Dagens höjdpunkt
Dag 28 - Min favoritplats i stallet
Dag 29 - Min första tävling
Dag 30 - Mina mål 2011
Nu kör jag, asså Linnea, efter den här listan. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0