Kalle anka

Har nyss sett på kalle anka. Lika bra varje år ju :D Snart kommer tomten haha, eller han kanske kommer efter maten, vet inte riktigt. :P Jag och Filip fick öppna 2 paket på morgonen, dom var till oss båda två. I det första var det xbox kinect alltså som Wii men man behöver inga kontroller :D Och i det andra låg det 3 spel till kinect. Haha vi fick det spelet som är på reklamen, när man står på typ en gummibåt och så ska man hoppa över stockar och så, haha askul ju! :P Vi spelade hela morgonen och gissa om jag är trött... ahha otränad som jag är kan jag förvänta mig träningsvärk imorrn. Jippie. Det var ett tag sen.
Nu var det nån som sa att h*n skulle gå och hämta tidningen, så ska nog gå ner nu ;) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0