Jul jul strålande jul

Har nyss slått in en MASSA julklappar.. haha det började med att jag skulle slå in en liten sak till mamma, då kommer pappa med 6 saker och bah "kan du slå in det här är du snäll", sen kommer mamma med 2 grejer till och bah "kan du slå in dom här, jag hinner inte". Jobbigt. Har typ ont i ryggen :P

Har inte fattat än att det är julafton imorrn. Tror det fortfarande är oktober typ. Har ingen julkänsla. Vart tog december vägen liksom? Och november? Minns typ ingenting jag har gjort. SJUKT.

Ikväll ska jag kolla på en massa julfilmer :) Och äta knäck, pepparkakor och dricka glögg. Förhoppningsvis får jag lite julkänsla då. Det är ju julafton imorrn ju. Då måste man ha julkänsla tycker jag. :P


Kommentarer
Postat av: Lisa

hihi jag också:)

2010-12-23 @ 18:34:24
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0