elviras julklappar;)

tomten var här för ett tag sen, har just öppnat julklappar:)

tyvär ingen kaktus:P men
fick ett telezoom objektiv:D inte det canon jag önskade mej utan ett annat tamron som dom rekomderat istället. hade fått stempeln toppklass på cyberphoto så det blir nog super dock känns det lite weird med ett tamron men jag vänjer mej nog. föredrar nog tamron framför sigma och det här tamronet känndes som att hålla i ett canon fast zoomen var åt andra hållet:P;)

Tamron AF SP 70-300/4-5,6 Di VC USD till Canon AF


det värkar jätte jätte bra;D domhär bilderna hittade jag på google:)

fick också en hårddisk på en terrabite (om det heter så?), en pyamas, mjukisbyxor+munktröjja, motsolsskydd och uv-filter av mamma och pappa.

sen fick vi syskon också supersmash av mor och far och ett spel av felicia och jocke.

sen fick jag en slöjdgjord hovkrats av min lillasyster, hårinpackning, hudkräm och ett specielt läpsyl av ena storasyrran.

fick också ett biokort av moster och pengar av lite släktingar:)


SUUUUUPEERRR NÖJD!:D♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jaa va bra, vi måste fara och fota hästarna i hagen nån dag också tycker jag :D

2010-12-24 @ 21:41:03
Postat av: jessica

Jag fick inte heller någon Kaktus :(

2010-12-25 @ 12:00:49
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0