December

December kommer bli en super månad! :)
5 december - Surf
7 december - Hippo
9 december - Surf
12 december - Julshow surf
13 december - Lucia hehe!
14 december - Hippo gymkhana
16 december - Surf gymkhana
18 december - Julklappshoppning surf
19 december - Surf
21 december - Jullov!! :D
23 december - Julklappshoppning Hippo
24 december - Julafton :D
25 december - "Lilla julafton" :D
Mellandagarna - Mellandagsrea heh
31 december - Nyår :D
Som ni ser blir det ganska mycket hästar ;D Ska bli kul med alla tävlingar! Tror att jag ska fota på Surfs julklappshoppningar, fast filma Jessica och Evelina. Sen filma Johanna när hon hoppar på hippo. :D Hon ska ha Onco, lycka till Johanna :D♥ Kommer ju och tittar men ändå, hehe...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ni får gärna fota oss för mamma ska filma också ;)

2010-12-04 @ 16:55:49
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om det blir bra så får ni gärna skicka dom till oss :)

2010-12-04 @ 17:16:08
Postat av: Sara

Ska ni vara kvar då privat hästarna ska hoppa julklappshoppningen får ni gärna ta kort på mig och skicka det till mig sen ? , för den som ska ta kort på mig tar kort då man redan hoppat hindret xS

2010-12-05 @ 20:57:28
URL: http://corpland.blogg.se/
Postat av: olivia

hej tog du bilder på mig och munsboro tuite? isåfall kan du skicka dom til mig dåå?

2010-12-18 @ 18:34:46
URL: http://ryttarenolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0