Dag 1 - Beskrivning av mig

Jag heter då Linnea och är 14 år gammal. Jag bor i Umeå med min mamma, pappa och lillebror. På fritiden gillar jag att fota, vara i stallet och vara med kompisar. :) Jag rider 1 gång i veckan på SURF, alltså Södra Umeå Ryttarförening. Nu i höst har jag också ridit på hippologum 1 gång i veckan med skolan på elevens val. Men det går bara att välja det på höstterminen. :( Har ridit i 3 och ett halvt år. Har varit på ridläger 2 ggr, i somras och förra sommaren. Kom 3a på en hopptävling där i somras :D
Nu kom jag inte på nåt mer att skriva :P Om det är nåt ni undrar så kommentera.
Haha gammal bild...
Orkade inte ta nån ny nu men aja (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0