Ridoutfit update

Lite uppdatering angående mina ridkläder som ska inskaffas...
Var ju på både horze och hööks i Stockholm (var faktist på hööks i Uddevalla och Halmstad också) men hittade bara ett par strumpor! Eller hittade den där ridvästen också men den fanns inte i min storlek :( Inte hjälmarna heller. Sen på horze så fanns inte dom där grå ridbyxorna. Skit!!!! Fast kan trösta mig lite med att jag faktiskt vet vilken storlek jag ska ha så jag kan beställa från internet. ;) Ska försöka få med mamma till Pegasus och Umeå hästshop nån dag och kolla där om det finns nåt. Vi får hoppas. På torsdag är det iallafall mina rutiga ridbyxor som ska på. Men det funkar. :) Hoppas jag får Sigge! Eller Nixon. Vi tror att Fabian och Goldie var storhästar.

Och till Elvira: Det står på surfs blogg att Goldie är ett sto. :P

Snart kommer det bilder på nykomlingarna och även på gamlingarna! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0