kaktus kaktus kaktus kaktus

Igår fick jag äntligen rida min älskade kaktus för första gången på typ ett år.
Det gick mitt i mellan bra, jag kände att jag inte ridit på ett tag
- så jag kan ju skylla på det! =P

nää men det är så svårt att hålla reda på allt när man inte har gjort det på ett tag!
om johanna sa tänk på händerna då glömde jag helt bort bena så..

en sak till som var extra svårt var att när jag tyckte jag hållde mina händer typ framme vid hans mun sa johanna att jag fortfarande hade för långa tyglar =S jag var ju liksom van att rida med slappa tyglar på sörgården plus att kaktus är ju ganska eller väldigt seg och på sireco fick jag ju knappt använda spö förutom vid galoppfattning så det glömde jag TOTALT bort =P

annars gick det bra =D

Han var också jätte snäll igår (- när vi skulle ta hovarna innan vi skulle rida men...) efter jag ridit lyfta han faktist på hoovarna själv utan att jag behövde göra nått =D så han var SUPER!!

hoppas, hoppas, hoppas, hoppas jag får han nästa gång!!!




Kommentarer
Postat av: linnea

Hahaha han lyfte bara på hovarna för att han skulle sparka dig ;D haha nä skoja ;) Längtar till torsdag!!

2010-08-15 @ 12:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0