glädjeskutt

först när vi kom till stallet i torsdags och jag skulle gå fram till listan och titta så sa linnea och ebba att jag hade princess =/ - jippie? =S trodde ju värkligen att jag skulle få kaktus annars alexi, men aja jag tittade på lista och jag ba ja men då får väl jag ha princess då! sen va jag påväg att gå men kom på att jag skulle titta vem som fick kaktus istället för mej och det var ju ingen annan än MEJ =P så jag fick katus iafall! =D - härligt, härligt!!! Det gick jätte as super duper mega skit bra =D han var jätte pigg och vi galopperade ikapp alla till och med HEBEL, fast iuförsjej så kanske linnea gjorde så han galopperade sakta/normalt men iafall! Han liksom försökte slita sej förbi hörnen och börja galopera en halvkilometer innan fast jag brydde mej inte när johanna inte titta =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0