häst är bäst

Hej sitter här och är nyduschad och löjligt glad!! Paketet från h&m hade kommit och nu har jag äntligen fått min jacka plus en t-shirt som blev lite förstor med ska ha den som ''klänning'' på dexters dop och säkert nå fler gånger. I fredags fick jag också paketet från ellos och då fick jag mina gladiator sandaler och en sommar skjorta. hela kvällen som varit har jag vart med linnea och josefin i stallet (på hippo) och gosat med hästar och så sen hade josefin ridning och då hade hon sin favorit baloo och hon var jätte duktig.

Längtar nu galet mkt till TORSDAG då vi har barbacka och jag ska ha RIMI ♥


imorn ska jag och mamma till skohuset och typ intersport och stadium för jag ska köpa en regnjacka som jag ska ha i stallet typ.

på lördag eller söndag ska kanske jag josefin linnea och johanna dra till sörgården och kolla in hästarna!! Då kommer jag säkert få veta vem jag helst vill ha ragge schasse eller butterfly. Känns som ragge just nu!

taggar,taggar,taggar... ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0