gues what

Idag var jag inte alls nervös när vi skulle åka till stallet och rida barbacka jag viste ju att jag skulle få rimi och hon är ju inte den piggaste och om man skulle ramla av är det ju inte så högt heller. Sen när vi står och tittar på listan såg det versta konstigt ut och jag tänkte varför fick sandra princess istället för pirre sen ser jag att mitt namn står på pirre istället för rimi...


- jaaa, jag blev ju inte allt för glad när johanna sa att hon var halt!! Försökte få byta till fritz men alla kom och ingen ville ha pirre men det var tur ändå för han va jätte fin och försökte inte skena eller nått en ändå gång och han bocka bara lite i slutet när vi stog stilla så han var nog bara lite utråkad!! (fast det gick ändå jätte dåligt för mej)  Men asså vilken underbar ponny han är!! Super söt och jätte gosig och social och busig.

Han har flyttat upp på min favvo lista ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0