Slutade 11 idag

Släpade med mig datorn till skolan imorse helt i onödan, vi hade nämligen ingen so för vår lärare var borta. SURT, vi satt alltså i flera timmar igår och klippte ihop filmen och sen hade vi inte ens redovisning idag. 

En sak som iallafall var bra med att han var borta var att vi fick ju hål på so lektionen, och sen så har jag och elvira honom i media så vi slutade vid 11. Inte dåligt! :) 

Nu ska jag ta och städa lite här. Funderar på att baka något också, vi får se om jag orkar. Typiskt mig, orkar inte baka men älskar att äta det man bakat. Haha!


/Linnea

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: Det är den 12-15 juli tror jag det var!

2012-03-28 @ 16:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0