Hoppningen


Idag tränade vi på svängar, lite omhoppningssvängar och att landa i rätt galopp och så :) Det var as roligt! :D


(Dålig bild men hoppas ni fattar ändå)

Vi började med att göra svängar åt "fel" håll. Det gick mycket bättre än jag hoppades på, Nixon är ju ganska svårsvängd (eller kanske mer långsam på att svänga, haha) så är nöjd :D


Sen blev det lite mer av en bana, med lite snäva svängar (för Nixon var dom snäva iallafall). Det gick också bra, förutom att jag glömde sista hindret hela tiden :P Kom på det i sista sekund så det blev lite snett, men det gick.


Och vi avslutade med en ganska snäv sväng, det gick också bra förutom att han hade fel galopp men det funkade ändå :D

Nixon var väldigt fin idag och jag red mer som jag brukar göra, så är galet glad över att det gick bra för en gångs skull :P Taggar nästa fredag!

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0