Tar igen lite

Det har varit otroligt dålig uppdatering dom sista dagarna, max ett inlägg om dagen typ! Men har varit i stallet väldigt mycket, har pluggat till prov och sett på eurovision! :) Det gick okej på provet, sista frågan var ju OTROLIGT svår, fanns typ två olika svar som kunde ha varit rätt så chansade på den :P Hoppas att jag fick rätt på det andra iallafall!

Kunde typ inte koncentrera mig när jag skulle plugga eftersom det var eurovision på kvällen :P Såg båda delfinalerna, var as nervös när det var sveriges tur... satt typ och skakade :P Trodde först inte att glasburen sprängdes (asså att han skulle bli fast där inne som hänt på alla repetitioner där nere utom en gång) men det var bara den sista som skulle sprängas eftersom cypern som var efter var barfota :P Aja taggar finalen imoorrn då! :)

LÅNGT inlägg men kände för att skriva av mig :P



/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0