Måndaag

Okej, vet dålig uppdatering idag!
Men direkt efter skolan for vi på stan, sen hem snabbt och äta och byta om, sen snabbt till surf :) Elvira red, hon får skriva om det själv ;) Testade nya objektivet, det blev jättefina bilder på hästarna när dom stog i stallet men tror det är bättre att ha att fota i ridhus med om man står där nere, det går ju inte att zooma med det :P Men det var bra ljus och så! :D
Nu ska jag packa det mesta till badet imorrn, ska bli kul att bada :D Igen! :P Måste verkligen lära mig dyka helt, och att klara mig ner till bottnen i den djupaste delen. Vi har prov i simning :O Inte okej!
Elvira och Flaxman till höger och jag och Diana i mitten :) Saknar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0