Snaaaaart

Nu har jag gjort allt utom att plugga x) Aja kunde vart värre! Gjorde lite matte när jag kom hem och HKn är inte så svår heller, gör det imorrn istället :D Tagggarrr nuuuu! :D Haha kommer ha med mig en massa väskor/påsar imorrn! En påse till maten, en till ridgrejerna, kameraväskan och ridvästen i en hand! :P Visste inte om jag skulle orka ta med mig västen men känns dumt att chansa :P Kanske får Lilleman eller Sarkof eller nån? :P Ganska högt att falla ^^

Ska börja dra mig mot sängen nu så jag inte är allt för trött... lär ju vara som en zombie ändå :P


Hihhiih suuur Ryza :P

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: heheh, ja:]

2011-02-15 @ 21:42:52
URL: http://jenmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0