Konfagrejs och så

Ligger lite efter med temastegen...
Var ju sjuk förra temastegsfestivalen så dom andra har minst 5 steg mer än mig :P Jag har 2 för jag, Elvira och Frida for ju i december och pyntade pepparkakor och pepparkakshus! Det var kul :) Men jag måste göra 3 till innan nästa temastegsfestival, så jag har anmält mig till 2. Ett imorgon, man ska se på film x) Man får 2 för det så det är värt. Sen ska jag baka bullar på tisdag :P Det får man 1 för. Så då har jag 5 = bara 5 kvar då = temastegsfestivalen = KLAR! :D Då har jag 10/10!




Sen ligger jag även lite efter med gudstjänsterna :P Vi måste gå på 10 såna också. Har gått på 5 :P Inte överdrivet lite men är SJUUUKT LESS! :O Ska verkligen njuta när jag är klar!

Kommentarer
Postat av: elvira

ligger också as mycket efter med gudstjänsterna:S vi får väl gå, drygt!:(

2011-02-23 @ 19:08:12
URL: http://justhorses.blogg.se/
Postat av: linnea

jaa vi får boka in lite nu :P medan man inte har så mkt att göra ;)

men svara på sms!!!

2011-02-23 @ 19:12:08
URL: http://justhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0