wendy- barbacka hoppning:)

red wendy idag, sista gången för terminen. vi fick hoppa barbacka om vi ville så gjorde det:D det var verkligen hur kul som helst!

linnea skrev ju att vi hade en linje med lite olika studs och så och två joker hinder. wendy va så fruktansvärt sur och envis och hade bestämt sej att göra allt tvärt i mot vad jag ville. ett tag stog hon bara på stället och studsade.
efter att vi hoppat några gånger gick det faktist riktigt bra förutom att jag hade lite svårt att följa med i hennes delvis jätte språng när jag inte hade nån sadel. hon va jätte fin i galoppen och lyssnade jätte bra och när vi travade och galopperade fram gick det också jätte bra!:) sen i slutet va hon också jätte duktig på att hoppa jokerhindrerna.
sista gången vi skulle hoppa gick det lite för fort när vi hoppade linjen sen efter svängde hon på en gång och jag hade tänkt att fortsätta rakt fram. jag flög av så nästa termin är det min tur att bjuda på fika:)
/elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0