Vi ska vara gröna!

Blä känner mig helt borta. Har sovit antingen för mycket eller för lite för jag är värsta snurrig. Har suttit och stressat upp mig nu över lite grejer som tack och lov är lösta nu! Först var det problem med vilken färg vi skulle ha på kläderna på julshowen då alla säger olika till oss men nu är det bestämt, vi ska vara GRÖNA allihop. Sen kom jag på att vi inte har några hängslen hemma, vilket jag behöver imorrn. Smsade alla kontakter på mobilen typ och som tur är ska jag få låna av Hanna :D

Förhoppningsvis är jag tillräckligt frisk imorrn för att halka iväg till skolan.

/Linnea

Kommentarer
Postat av: Emma

hur går det med julkalendern?

2011-12-20 @ 20:00:05
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0