Ridsnack

Kan inte sluta tänka på ridningen. Ska försöka skriva av mig lite så jag får det ur huvudet!

Dom jag helst vill ha på torsdag:

1. Star
2. Sigge
3. Nixon
4. Hebel
5. Princess
6. Tilda
7. Edd
8. Kaktus

Och jag hoppas att vi får:

- Galoppera!
- Träna mer på framdelsvändningar
- Sitta ner i traven mycket
- Köra ökad trav
- Önska hästar!!!

Vill som sagt ha Star helst eftersom jag aldrig har galopperat på han. Känns lite slöseri att rida han och inte få testa på hans galopp! :P Haha! Hoppas vi får typ skritta av dom i skogen om det är fint väder.



Och nu till hippo snacket!

Vill ha Silver Star igen fast kanske inte nästa vecka för då ska vi rida barbacka. Då vill jag ha Dixon!! Eller nån annan häst som är tjock :P Silver är så himla benig! Isf tror jag att jag tar sadel men lägger upp stigbyglarna. Hon hade ju väldigt konstig galopp också så jag kommer säkert flyga av då :P Haha! Men min mamma ska ju filma oss när vi rider en gång, den 12 oktober blir det. Då vill jag ha Silver Star. :)

Dom jag vill ha i barbackan:

1. Dixon
2. Zamigo
3. Camaro
4. Pan apple
5. Silver Star

Dom jag vill ha med sadel på:

1. Pan apple
2. Silver Star
3. Dixon
4. Valle
5. Zamigo
6. Diana
7. Onco
8. Frodo
9. Vicky
10. Casper

Längtar tills vi ska ha hoppning (om vi ska ha det), då ska jag ta Diana. :D

Kommentarer
Postat av: Rayanlily

Very good guestbook. Interesting!

2011-05-23 @ 11:45:36
URL: http://rayanlily.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0