premiär för edd

Tjabba!!!
red edd för första gången i torsdags och det är också andra gången han går med på våran lektion så det var jätte roligt!!!
hade ju haft kaktus 5 gånger på rad men jag hade ändå inte sagt nej till kaktus men jag ville ha edd kaktus eller pirre! =D
är inte ens säker på att jag får rida pirre eller ifall jag blivit för lång =(
hoppas jag fortfarande får rida han!!

men iafall så gjorde vi inte så jätte mkt, vi gick på 2 fyrkanter och gjorde en framdelsvänding i varje hörn i stort sett hela lektionen men det var kul iafall.
fick till några riktigt bra och några vart väl lite sämre men dom flesta blev iafall bra eller okej!

det var också jätte kul för jag märkte att han var lite busig även om vi inte gjorde så genom mkt fart grejor eller nått sånt =p
så det var jätte kul ungefär som en större pirre nästan!

och så var han jätte söt i traven för han ville typ galoppera så han lyfte hovarna jätte högt för han ville
-springa fortare!

haha han var jätte söt iafall hoppas jag får han på torsdag igen så vi kan galoppera med mening =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0