nnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjj

-*****-*!!!!

är sjuk nu och förmodligen lika sjuk imorn så det blir inge hippo för mej =(

 

aja tur iafall att vi bara har teori och vi ska säga vad vi vill göra

-hoppas dom andra i min grupp har bra fantasi nu när inte jag kommer va där =P

 

sen hade det också vart ganska kul och titta på när dom andra rider barbacka men aja hällre att jag är frisk på torsdag så det måste jag fixa!
får bara se till ¨så linnea eller johanna eller nån säger att jag vill ha flaxman barbacka även fast jag rídit han fyra gånger =D

linnea sa att hon skulle fixa så nästa vecka får jag packa en påse full med äpplen och hoppas att jag får flaxman barbacka och kaktus barbacka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0