hoppning med kaktus

JAAA!!

jag fick kaktus igår och det gick faktist jättebra!!

han var ganska pigg i början sen efter ett tag blev han JÄTTE PIGG =D


först skulle vi hoppa ett hinder i trav men det gjorde inte jätte mkt ifall det blev galopp men vi skulle iafall ta ner dom till skritt och sen trava över några travbommar.

det gick iafall jätte bra!


sen gjorde vi samma sak fast istället för bommar hoppade vi ett litet hinder och då tror jag egentligen att det var tänkt trav men jag och kaktus körde iafall i galopp men det viktigaste var ju att få nått skritt steg imellan så det spelade ingen roll.

funkar det också! =P


sen skulle vi tava fram och hoppa ett hinder och fatta galopp i luften och galopp hoppa andra men det fattade inte jag så jag körde typ galopp en hel långsida innan...

jag fick ju ändå han att galoppera ju så det gick jätte jätte bra!!

och så hoppade vi lite studs också och det gick sådär för det känndes som att det var lite för kort avstånd imellan för han så det blev som ojäämna hopp men vi tog oss över iafall och det var super duper kul! allt! så jag är jätte nöjd!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0