Hippo

Idag åkte vi till hippo som vanligt, och när vi kommer dit så skulle vi få reda på vilka som ska rida och vilka som inte skulle det. Självklart fick jag inte rida. :P Vi har delats in i 3 grupper, Ebba och Elvira hamnade i en grupp och jag och Johanna i en annan grupp. Med en massa andra förstås. :) Så våran grupp hade miljökunskap idag och Elvira och Ebbas grupp fick rida. Sen är det 3 st som aldrig har ridit förut typ som har en egen grupp. :) Dom fick inte rida. Säger inte vem Elvira red för jag tror hon vill skriva det själv. :P

Aja så det var lite surt när jag hade släpat alla ridkläder till skolan och stressat när jag bytte om och så nää, ingen ridning. Surt! :P Men nu längtar jag bara ännu mer till torsdag!! :D Men jag har hört att Hebel är halt (?) :( Fast lite spännande att se vem jag får istället. :) Hoppas faktist på Tilda. Eller Edd, om jag inte är för stor för honom. :) Skulle också vara kul att testa Sigge och Nixon! :D


Skulle faktist vilja testa Princess igen också. :) Nu kan jag verkligen rida vem som helst känns det som! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0