Elvira kolla hit!

Först och främst: Ett stoooort tack till Elvira som har fixat en youtube-användare! :D Nu blir det mkt mer videos! Såg att det var tävlingar i vännäs nu i helgen, och jag är i vännäsby. Det tar typ 2 minuter att köra dit. Men nej, då har jag inte med mig kameran! Så det blir inget hästfotande den här helgen. Men nästa helg, då ni! :) Och jag har inte ens laddat in hoppbilderna från förra helgen, det måste jag ta i tu med när jag får tid. :)

TILL ELVIRA: Eftersom vi kanske skulle ha sovaövergrejset nästa helg så har min moster fixat lite filmer till oss, bland annat eclipse! :D Blir det bra? :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Asså ååh jag stör mig på att jag inte kan blogga med iPhone! Det funkar inte, jag blir gaaalen!! :P

2010-09-12 @ 11:00:24
Postat av: elvira

japp =D

2010-09-12 @ 12:53:48
URL: http://justhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0