Ärta

Hoppas verkligen att vi ska rida på tisdag... vi ska egentligen ha teori men det brukar ju inte vara efter "schemat" ibland så varför skulle det inte kunna vara det nu? :) Är as as as as taggad på att rida! Skulle vilja ha pan apple igen för jag vill testa han på en dressyrlektion, då jävlar ska jag vara hård med han i galoppen! Seriöst, jag är ju van vid Hebel och alla lydiga småponnyer, så jag kände mig verkligen som en ärta på hans rygg! Han är ju inte den största hästen heller, så tänk mig på Lilleman... haha! Men eftersom pan apple blir så stark i galoppen så känner jag mig verkligen som en liten, liten ärta! Ganska ohärlig känsla ju... Aja jag vill iallafall testa han igen så får vi se om det går bättre, nu vet jag ju hur han är och så... :)
Annars vill jag testa Chelsea, Sillen, Zamigo, Zandro och Cassiopeia! :D Känns som Chelsea och jag kommer att klicka men vill jättejättejättegärna testa dom andra också! :)

Kommentarer
Postat av: elvira

haha men då förstår du hur jag kände mej på sireco ute i skogen,



fysatan vad jag flög :P .. som en liten vante :)

2010-10-23 @ 19:27:13
Postat av: Linda

Zandro e bäst!<3 Ska tävla han i helgen! :D

2010-10-23 @ 20:20:21
URL: http://stylebylia.blogg.se/
Postat av: ...

Men lilleman är jättesnäll <3 jag red han på tolkningen, han har jättemjuk trav och lyssnade fast jag knappt nådde nedanför sadeln :P

Rimi däremot typ skenade hela tiden:P

2010-10-24 @ 16:20:38
Postat av: Linda

I helgen, 31a :S Skaru komma då???? XD

2010-10-24 @ 21:16:11
URL: http://stylebylia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0