gröntkortprov2+ryktrally

jag vet inte riktigt ifall det gick sådär jätte bra på provet igår men jag hoppas, annars skulledet va bra ifall jag inte vore den enda som inte klarar det så man kan ta och göra omprov innan jul:)

ganska direkt efter var vi med i ryktrally som jag alltid kallat för ryttarrally men iafall så gick det jätte bra för mej med kaktus,
han var jätte snäll men han ville inte ha nått skrot i annsiktet så han skakade på sej hela tiden så han skakade upp ''mjäll'' eller nått, han såg iafall mindre ren ut och så förstörde han frisyrerna lite men han va jätte söt ändå:D

vann ingenting för jag vart lite små stressad så glömde bort ett innerlår, kanske inte hade vunnit iafall men hade nog haft större chans:P han inte hellergöra nån avanserad frisyr men dom och jag tyckte att han var jätte fin ändå:P

FÖRE;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0