Princess

Red ju Princess i torsdags, jag tycker det gick bra om man bortser från galoppen.. Hon gasade på rejält och jag hängde inte riktigt med, fast jag lyckades sitta kvar i sadeln och få stopp på henne :) I farten drog vi med oss Tilda, jag tror Jenny blev lite chockad. Nästa vecka har vi hoppning (=D), vill helst inte ha Princess i hoppning eftersom hon inte är så lättriden då, så om Elvira får Loke ska hon byta till Rimi och jag ska byta till Loke. Bussiga kompisar man har! ♥
Taggar det iallafall väääldigt mycket, fast vi får se hur det går. ;P

Här kommer lite bilder på Princessan själv..




Och på Loke...


Och Tilda...

Ha en bra lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0