Ryktrally

På måndag har vi ju prov i grönt kort och sen är det ryktrally. Provet är 10.00 och ryktrallyt är 13.00 så vi har 3 timmar på oss, det borde vi väl hinna? Så mycket kan det väl inte vara? :)

Tog Tilda på ryktrallyt, fick välja mellan alla utom Kaktus, Hebel och Sigge. Så jag valde Tilda. Hon är bland dom gosigaste som finns ♥ Elvira tog kaktus. Vi ska för första gången tävla mot varandra nu haha! :D Jag måste vinna! Hihi. Ska sätta mig och kolla efter inspiration till hästfrisyrer nu. Har ni något tips på vad jag kan göra? Kan ju alltid göra knoppar eller flätor men det är så tråkigt och vanligt! :P

Kommentarer
Postat av: elvira

haha juste, jag har ju alltid haft ansvaret för hästens lugg och man:P



jag tror jag vet vad jag ska hitta påmed kaktus redan:D

2010-10-30 @ 11:30:05
Postat av: linnea

haha ja :P

jag har lite idéer om vad jag ska göra men ska kolla om jag hittar nåt som både är annorlunda och fint på samma gång :P

jag har ju alltid gjort svansen så det blir nog lite kämpigt för dig om du ska lära dig inbakad fläta om du inte redan kan det :P ;)

2010-10-30 @ 11:59:47
Postat av: --

Du kan ju göra en inbakad fläta i hela manen? :) Det är alltid snyggt när man får till de! :D

2010-10-30 @ 19:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0