Byte av hästar i fredags

I fredags skulle vi testa byta hästar, därför var vi riktigt nervösa när vi gick fram till listan. Fick Fritz så jag fick ställa om mig rejält från Nixon :) Vi hade en väldigt enkel bana med fyra hinder, gick okej med tanke på att jag inte är van vid att rida honom. Kom runt banan, satt kvar i sadeln och följde med hyfsat i hans jättehopp. Nöjd iallafall :)

Efter halva lektionen sa Pernilla att vi skulle byta hästar igen med varandra, den här gången fick jag Tilda. Blev glad då hon var min favorit förut och jag har inte ridit henne på minst ett år :) Hon är också väldigt olik Nixon och samtidigt väldigt olik Fritz, så det var roligt. Blev några avbrott och ibland hann jag inte hänga med. 

Är iallafall nöjd över lektionen och det var väldigt roligt :)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0