uteritten♥

det va en av dom absolut roligaste och härligaste uteritter jag vart med om!:D

vi va tio styckna som red, va ute i en och en halv timma. alla hästarna va pigga och glada. red fritz och både han och jag tyckte det va skitkul! vet inte exakt vart vi red men nån stans i närheten, eller till, ansmark och sen red vi längst e4an tillbaka.

när vi red i djupsnön så hamna jag och fritz, evelina och hebel och linnea och nixon lite efter. när vi kom ut på den vanliga vägen va det en liten uppförsbacke. hebel som laddat och haft överenergi hela vägen exploderade och stack i väg i galopp. fritz och nixon hakade på. seriöst, nixons framben va typ en meter upp i luften. fritz va också så glad så han höll på bocka, vilket inte händer allt för ofta:)
det va jätte fint väder ute och jag frös då absolut inte. lite överklädd va jag i dunjacka, flece och allt vad jag hade på mej;)


bättre än sådär blir det inte!:)

/elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0