Tisdag

Har nu fått till en någorlunda design som jag faktist är nöjd över, är galet nöjd över kategorierna då jag störde mig på dom förut. Men nu blev det bra och jag hoppas ni också tycker det, har suttit i fyra timmar och flyttat kategorier så bäst för er ;) Nä men.

Ska gå och duscha nu och sen försöka lägga mig tidigt. Inte efter 1 iallafall, som inatt, haha. Ingen bra idé. Imorrn ska jag följa med Jessica, Evelina och Ebba till surf och fota när dom rider :) Ska bli kul, längtar inte dåligt mycket till på fredag då det är första hoppträningen för i år :D
Älskade ponny ♥ Det finns verkligen ingen bättre!

/Linnea

Kommentarer
Postat av: Ebba

Du har glömt BJ (och Gullivers) bland kategorierna ;)

2012-01-10 @ 22:59:24
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/
Postat av: evelina

sv; jajjemen!!! :)♥

2012-01-11 @ 18:02:56
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0