Nyårsafton

Min nyår blev galet bra, först på dagen var vi i agnäs och åkte slalom. Sjukt kallt på toppen och det blåste motvind så man tog sig knappt nån vart fastän man körde störtlopp :P Fast det gick bättre när man kommit ner en bit. Kul var det iallafall!

Sen var vi lagomt trötta så vi orkade knappt göra nåt. Först var vi hos Vinqvists och åt förrätt där, och vi såg på nåt magiprogram på tv. Vi hade rätt kul när vi satt och avslöjade hans tricks, vi hade rätt för det mesta haha :P Sen såg jag och rebecca bortspolad, och sen såg vi på tv och satt vid datorn typ.

Vid nedräkningen till tolvslaget satt alla vid bordet och jag satt med ena handen i en godispåse XD ÄNTLIGEN får jag också äta godis!! Haha. Vi ställde oss på balkongen och kollade på alla raketer, och jag och rebecca försökte fota men det gick sådär ;)

Bilder kommer!

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0