Söndag

Idag for jag, Elvira och Lisa till Qlara och filmade lite grejer till ett skolarbete. Det där om 50-talet. Vi hade faktist riktigt roligt, det gick mycket bättre för oss nu än på skolan! 

Känns väldigt drygt med skola imorrn, nu är det slut på läxfria veckan också, har HK till imorrn som jag måste göra imorrn på skolan, franska till onsdag, matteläxa till torsdag och så har vi nationellt prov i NO efter sportlovet. Det har förstört hela mitt lov kan jag säga, är inte taggad på lov nu. 

/Linnea

Kommentarer
Postat av: Ida

sv. nej, dom reagerade knappt:)

Sedan så tog vi ju med blixt men hade handen för:)

det blev bättre foton men dock lite mörkt;)

2012-02-27 @ 18:56:56
URL: http://yankhornline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0